3 weeks to My First Degree

4:18:00 PM





Assalamualaikum guys. Haha lama kot tinggal blog. I think I'm going to start with blog bersarang semua hapa but nahh that's too cliche lol. Selama tiga bulan saya menanam anggur dan mengamalkan unproductive lifestyle (makan tidoq makan tidoq). Bukannya tak reti nak lawat tapi saya terlalu malas hohoho. For the whole three months ni jugak I'm hiding in Youtube all the time hahaha sila contohi saya. But believe it or not, three weeks starting now is my last chance ever to rest like a king because I'm going to be freshman soon woohooo.


Habis matrik bulan Mei haritu, cadangnya balik rumah nak update blog bagi panduan serba sedikit pasal procedures sebelum masuk matrikulasi, supaya mudah untuk student-student baru nak masuk matrikulasi tahun ni. Because I'l never forget those tiring procedures. Dekat group Whatsapp faci-faci pun kadang-kadang lupa pasal prosedur-prosedur tu. I have a strong memory to recall back what I'm really wanted to know before entering matrikulasi, even sebelum masuk matrikulasi pun I make note not to leave upcoming students tertanya-tanya macam saya haha. Tapi itulah cita-cita terlalu tinggi akhirnya terkubur dan tertimbus dalam lautan video-video Youtube.


I'm not active in social media either. Facebook, I can't really remember when was the last time I logged in. Twitter, I can't really logged in because they blocked me. Insta, I'm uninstalled it temporarily because of my phone's storage problem, the other reason is because of insecurities. All that left is only Whatsapp and Youtube so...


Move on from those silly talks...





Dah lepas semua stage. Stage one, dah lepas interview. Stage two, dah keluar result. Alhamdulillah, I got UKM. University abang dulu.


Actually I don't know when I really have time to look after this blog after this huhu. Mianhae~


Lepas ni dah kena pergi medical check-up, lengkapkan borang semua, fotostat itu ini, well the usual procedure. Lepastu nak buat background research pasal fakulti dan kolej kediaman lagi huahuahua. Biasalah typical stalker.


I really wanna talk to my blogger friends so bad... guess I'll have to steal some time~


Till then! Wassalam.



best wishes, 

You Might Also Like

24 obliviators

  1. wah tahniah yoo!! all the best for your upcoming degree life!

    ReplyDelete
  2. Congrats, best of luck in your studies!

    ReplyDelete
  3. All the best dear! Always remember this, efforts never betray. Study smart + pray hard :)

    ReplyDelete
  4. Congrats and All the best for your upcoming degree life =)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Tahniah.. all the best! Welcometo Uni life haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... wuuhuu uni life 🙈🙈

      Delete
  6. heyyy omg sameeee. im gonna start my degree jgk soon.
    excited nervous semua ada! haha
    congratulations and all the best! :))X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heyyyy wahuutt sama la kita kann. Tu la, semua rasa ada ni boleh buat rojak kut. Tu laa all the best for you too!

      Delete
  7. tahniah! and smoga bejaya dkt ukm :)

    ReplyDelete
  8. tahniah! :) you check dapat interview tu dekat upu or ukm punya own portal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! ^^ Oh, yang interview tu check kat laman web upu.

      Delete

LEGACY

HOLLER